Holey Moley était de retour sur le dyno ce samedi avec un nouveau moteur :
Moteur 2332cc avec carter Highroof et shuffle pin,
Culasses CB PERFORMANCE “Comp Eliminator” Ported polisched by Head’s Up (Roger Crawford)
Vilbrequin et volant moteur DPR “wedgemate” , Arbre à camme FK89 + poussoirs SCAT “Lobe Lube”
Bielles SCAT “H Beam” 5.5 , Pistons et Cylindres AA RACING , Segments TOTAL SEAL
Pompe à huile 30mm + Full Flow BERG , Embrayage KENNEDY Stage 2
Ressorts Chevy K-MOTION, Culbuteurs 1.5 PAUTER et tiges poussoirs BERG
carbu IDA 51.5 JAYCEE + Cornets BERG , Tringlerie + Block Off + Remplissage d’huile JAYCEE
Mais un soucis d’embrayage à finalement limité le test à 210 cv …
Last saturday Holey Moley was back on the Dyno last saturday with its new engine :
2332cc engine with Highroof case and shuffle pin, Ported & polished CB PERFORMANCE Comp Eliminators by Head’s Up Performance (R.Crawford),
DPR “wedgemate” flyweel and crankshaft , FK89 camshaft, SCAT “Lobe a Lube” lifters, SCAT 5.5 H Beams, AA RACING pistons,
Berg 30mm oil pump + Full Flow, KENNEDY Stage 2 clutch, Chevy K-MOTION springs, 1.5 PAUTER rockers, BERG pushrods,
IDA 51.5 JAYCEE carbs, BERG velocity stacks, JAYCEE linkage + Fuel pump Block-off + Billet breather stand
Unfortunately, a clutch problem limited the hp to 210hp this saturday …